2022-ben elsősorban a mókás, a modern és az egyszerű webdizájn trendek a legnépszerűbbek. Megjelenik idén is több olyan dizájnelem, ami már egy-két éve feltűnt de még mindig keresett, és olyan is, ami évtizedes kihagyás után, megújulva, letisztult formában ismét népszerű.
Vess egy pillantást rájuk, döntsd el, hogy melyik tetszik neked a legjobban, és innen már csak egy gombnyomás választ el attól, hogy neked is legyen ilyen felkapott dizájnnal rendelkező weboldalad.
Vidám, mókás optimista
Az elmúlt két év világméretű egészségügyi bonyodalmára reflektálva, a dizájnerek által megálmodott egyik trend a vidámság és optimizmus megjelenítése. Az ilyen típusú dizájn általános törekvése, hogy pozitív hangulatot sugároz, így a látványtól a felhasználók is jobban érzik magukat.
Ezt a trendet a világos, vidám színek és formák, továbbá érdekes betűtípusok és mókás képalkotás jellemzik.

Fekete & Fehér
A fekete-fehér színséma 2022 egyik legszebb webdizájn irányzata. Kifinomult és minimalista. Kellemes a szemnek, és könnyen kivitelezhető. Ez a trend azért jó, mert a hangsúlyt az egyszerűségre és a határozottságra helyezi, és elkerüli azokat a színes, feltűnő mintákat, amelyek bizonyos projekteknél zavaróak lehetnek.
Ennek a dizájnnak a kulcsa a modern megjelenés.


Üveg morfizmus
Az üveg morfizmus pontosan az, aminek hangzik: olyan dizájnelem, amely üveg felületre hasonlít. Lehet átlátszó, fagyos vagy fényes.
Már 2021-ben megjelent, de mivel az utóbbi időben a webdizájnerek meglehetősen sokat játszanak ezzel a stílussal, mostanra nagyon népszerűvé vált.


Háromdimenziós elemek
Ez a trend már több éve tartja magát, bár az utóbbi időben egy kicsit finomodott, és letisztultabbá vált.
A 3D-s elemek tartalmazhatnak speciális hatásokat, például árnyékokat, animációkat és réteg effektusokat. Ezek mélységet adnak a dizájnelemeknek és nagyon látványossá teszik az arculatot.


Kép nélküli oldalak
Ennek az irányzatnak különösen örülök. Már korábban is használtam olyan ügyfeleknél, akik olyan tevékenységet folytatnak, amelyek nem igazán látványosak. Sajnos még mindig találkozunk a könyvelő/ügyvéd/tanácsadó vállalkozások weboldalain, a már nagyon elcsépelt stockfotós megoldásokkal, mint a számológép-kávé-szemüveg-írószer-laptop-virág kombinációk. Jó lenne ezeket már elfelejteni.
Helyette itt van a kép nélküli weboldalak kora, mely alkotás szempontjából olyan mint egy üres vászon. Nem befolyásolnak a kapott grafikák, fotók. Helyette lehet játszadozni a hátterekkel, lebegő felíratokkal, animációkkal és egyéb interaktív elemekkel.

Rétegezés
A rétegzés a webdizájnban is az egymásra rakodó, szegélyező és átfedő elemek összességét jelenti.
Az elemek egymásra halmozása és egyesítése, egy összefüggő dizájnelem megjelenését teszi lehetővé, miközben mélységet ad a formának.


Brutalizmus
Ez a tervezési trend sokak számára vonzó az egyszerűsége és letisztultsága miatt, de ez a fajta stílus nem mindegyik projektnél működik. Nincs sok sallang, így szimpla formák, színek és szövegek jellemzik. Népszerű stílus építész irodák, dizájn stúdiók, modern objektumok weboldalain, de ahogy a H.Lorenzo divattervező oldalán is látható webshopoknál is lehet jól alkalmazni.


Neked melyik a kedvenced?
Ha te is szeretnél ilyen látványos weboldalt magadnak, itt küldhetsz nekem üzenetet ingyenes konzultációra, ajánlatkérésre.
Várom jelentkezésed!






